Virtual Assistent – Moneypenny

VA - vacature

Waar zijn ze naar op zoek?

Jij bent die managementondersteuner op afstand. Als Moneypenny-VA werk jij vanuit de plek die het beste bij jou past. Jij weet als geen ander hoe je onze opdrachtgevers kan ontlasten, bent een echte duizendpoot en zeer bekwaam met diverse online tools. Daarnaast heb jij een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.

Wat ga je doen?

Als Moneypenny-VA werk je voor meerdere van onze opdrachtgevers. De werkzaamheden variëren per opdracht. Moneypenny-VA’s zijn van alle markten thuis. De meest voorkomende taken die opdrachtgevers bij ons neerleggen hebben we hieronder voor je op een rij gezet:

  • Secretarieel/PA -> agendabeheer, inbox beheer, regelen en organiseren, verslaglegging en meer.
  • Financieel/administratief -> contractbeheer, facturatie, debiteurenbeheer, betaallijsten maken, inboeken van facturen in boekhoudsysteem, klaarzetten betalingen en meer.
  • Online marketing/social media -> nieuwsbrieven maken en versturen, berichten posten op socials, bloggen, actualiseren van websites en meer.
  • Sales support -> verwerken van leads, offertes voorbereiden, warm bellen van contacten en meer.

Hier word je blij van:

  • Je kan en mag jouw werk combineren met een gezin, hobby’s, mantelzorg of andere activiteiten.
  • Je hebt veel vrijheid om zelf te bepalen wanneer en waar je aan de slag gaat. Zodat je het meeste uit je kostbare tijd haalt!
  • Je kunt zelfstandig aan het werk, maar dan zonder de administratieve rompslomp.
  • Moneypenny neemt alle randzaken van je over. Wij bieden je leuke, uitdagende thuiswerkopdrachten aan die passen bij jouw kennis en ervaring.
  • Je bepaalt zelf of je een klus van Moneypenny aanneemt of niet.
  • Je werkt vanuit de plek die jou het beste past. Vanuit jouw thuiskantoor in Nederland of af en toe vanaf een vakantieadres binnen of buiten Nederland.
  • Je krijgt de mogelijkheid binnen onze unieke Moneypenny formule om maximaal 183 dagen per jaar (ca. 6 maanden) vanuit een Europees land buiten Nederland te werken.
  • Je hebt veel regie over wanneer je je werkzaamheden uitvoert, mits dat gebeurt binnen de met opdrachtgevers afgesproken respons- en afhandeltijden.

Dit bieden wij:

  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in managementondersteuning binnen een of meer van de taakgebieden waar bij onze opdrachtgevers vraag naar is.
  • Je bent in ieder geval vloeiend in de Nederlandse taal, en je business English is goed tot uitstekend. Andere talenkennis is een absolute pré.
  • Je hebt gedegen ervaring met werken en samenwerken op afstand.
  • Jouw communicatieve vaardigheden zijn sterk ontwikkeld. Je communiceert proactief, je bent op afstand zichtbaar voor opdrachtgevers, je spreekt makkelijk mensen aan en je bent een kei in verwachtingen op afstand managen.
  • Je houdt van structuur (aanbrengen) en hebt oog voor detail.
  • Je bent flexibel, service- en klantgericht.
  • Je bent goed in het stellen van prioriteiten en je beschikt over uitstekende planningsvaardigheden.
  • Je bent 20 tot 32 uur per week beschikbaar.
  • Je bent minimaal 4 werkdagen per week tijdens kantoortijden beschikbaar.
  • Je bent tech savvy, je kunt lezen en schrijven met MS Office programma’s en/of  Google Suite.
  • Je hebt ervaring met meerdere andere systemen en online tools.

Interesse? Check de vacature!

Veel mensen willen naar Portugal verhuizen, maar weten niet hoe ze dit moeten doen met hun werk. Check hier deze leuke vacature: Remote vacature

Heb jij nog tips of vragen? Stuur gerust een mailtje naar hello@ikvertreknaarportugal.nl

Deel bericht